Gelukkig hebben we de foto's nog - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Sylphia en Ruud Kersten - WaarBenJij.nu Gelukkig hebben we de foto's nog - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Sylphia en Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

Gelukkig hebben we de foto's nog

Door: sylphiaenruud

Blijf op de hoogte en volg Sylphia en Ruud

07 Mei 2012 | Nederland, Alkmaar

Het is maandagavond, de koffers zijn (bijna) uitgepakt. Het is dat de jetlag nog voelbaar is, anders zou je en zeggen dat het gewone leven is hervat.
Gelukkig hebben we de foto's nog. Sylphia heeft de eerste schreden in deze jungle al verricht. Het wordt een enorme klus, die naar verwachting wel drie boeken zal opleveren. Dus wie bij ons eens gezellig de foto's van de Amerika-reis wil komen bekijken, moet zeeën van tijd hebben...
Maar ons hoofd tolt natuurlijk niet alleen maar van de jetlag. We hebben zoveel gezien en meegemaakt, we moeten dat echt even van ons af praten. Gelukkig kan Danika goed luisteren.
We hebben een prachtige reis gemaakt die volledig recht doet aan het bijzondere moment waarom het allemaal draaide: ons zilveren huwelijksfeest dat we in de trein van Salt Lake City naar San Francisco vierden.
Wat vond jij nu het mooiste van de reis? vroeg schrijver dezes aan zijn lieftallige echtgenote. ,,De mensen!'' antwoordde ze na kort te hebben nagedacht. ,,We hebben zoveel bijzondere, aardige mensen ontmoet.''
En de schrijver? Die kan geen keuze maken. Op dit moment. Het tolt. Het enige wat hij zeker weet is dat hij met zijn meissie de reis van zijn leven heeft gemaakt.

• 08 Mei 2012 - 08:18

Marianne:

Hoi Syl en Ruud,
    Leuk om te lezen, en nog fijner om te horen dat het aan al jullie verwachtingen heeft voldaan.
    Een mooiere afsluiting is er niet!
    Marianne x

W-day

01 Mei 2012

Een spraakwaterval
Sylphia en Ruud

Van 5 april tot 6 mei zijn wij op huwelijksreis. Op 24 april vieren wij onze 25e trouwdag! De reis voert ons naar New York, Washington DC, Niagara Falls, Chicago, Omaha, Denver, Salt Lake City, San Francisco, Page en Tuba City.

Actief sinds 25 Maart 2012
Totaal aantal bezoekers 19605