Gemengde gevoelens - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Sylphia en Ruud Kersten - WaarBenJij.nu Gemengde gevoelens - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Sylphia en Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

Gemengde gevoelens

Door: sylphiaenruud

Blijf op de hoogte en volg Sylphia en Ruud

22 April 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Vanuit de Verenigde Staten wordt met gemengde gevoelens gereageerd op de terroristische actie van Geert Wilders.
Een van de gasten van het Shilon Inn Hotel in Salt Lake City was vrijwel tot tranen geroerd - van geluk dus. Een ander toonde zich heel wat gereserveerder.
,,Ik verwacht na de verkiezingen weer zeer moeizame formatiebesprekingen, gezien de problemen die op het bord liggen, en gezien de verziekte relaties tussen de traditionele middenpartijen. Mijn enige hoop is dat het CDA definitief wordt weggevaagd. Het zou een zegen zijn als machtswellustelingen als Maxime Verhagen van het toneel zouden verdwijnen. Ik hoop op een coalitie VVD-PvdA-D66 - jawel dat is eerder vertoond, en verguisd door Wilders. Maar ja, wat is zijn mening waard? Een coalitie van genoemde drie partijen staat garant voor een zakelijke benadering van de problematiek en dat is hard nodig. Het waren twee verloren jaren.''

Tot zover vanuit het verder rustig gebleven Salt Lake City waar het vandaag verzengend warm was.
Wij bevonden ons een groot deel van de dag in het gelukkig gearco'de Natural Historic Museum, waar we weer veel gekeerd hebben over bedreigde soorten als Indianen en dinosaurussen.
Prachtig museum, pas een half jaar open. Aangezien we de baliemedewerksters heb beloofd om reclame te maken voor 'hun' nering, volgt hier de website: nhmu.utah.edu. Een bezoekje - aan het museum zelf uiteraard - meer dan waard!
Morgen gaan we met de auto op pad. In elk geval naar Great Salt Lake en Antelope Island. En 's nachts de trein in op weg naar Frisco. Het valt te vrezen dat u daarom even niets van ons verneemt. Tot later!

(Jullie kunnen natuurlijk alvast massaal rageren, want de 24e is een bijzondere dag...)

• 23 April 2012 - 06:47

TanteJokeenoomFrits:

Wij willen jullie allereerst van harte feleciteren met jullie zilveren feest, morgen.
    Geniet heerlijk verder; het moet alles bijeen een geweldige ervaring zijn om alles mee te maken wat jullie beschrijven.
    Heel veel groeten en goede reis verder.

• 23 April 2012 - 08:02

Lies Bakker:

Voor morgen jullie trouwdag een speciaal leuke dag en van harte gefeliciteerd. Ik vind jullie verslagen erg mooi, nog veel plezier. groeten
    Lies.

• 23 April 2012 - 08:06

Sophie Kuitems:

Van harte gefeliciteerd alvast!
    Ik hoop dat jullie mooie avonturen blijven beleven, want ik lees de verslagen met plezier. Geniet ervan.

• 23 April 2012 - 08:32

Willy:

Allereerst natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD voor morgen. Bijzondere dagen hebben jullie de laatste tijd natuurlijk doorlopend maar dat het morgen nog maar net iets specialer mag zijn! Jullie verslagen zijn een feest om te lezen maar de Nederlandse politiek zou ik voorlopig nog even laten voor wat het is (ook al blijf je natuurlijk een journalist Ruud).
    Blijf lekker genieten. Doei doei

• 23 April 2012 - 09:45

Marianne:

Hallo Ruud en Sylphia,
    Net wat jullie schrijven, hoop ook dat het wat beter gaat worden met onze politiek.
    Helemaal niet goed voor ons land deze lui, zoals door jullie benoemd.
    Hoop inderdaad op een paars-kabinet, we gaan ons best ervoor doen.
    Leuk, het museum wat jullie interesse is, lijkt me erg leuk.
    Nog een dagje, en dan is het jullie grote dag.
    Vanaf hier achter mijn computer, breng ik alvast mijn felicitaties over.
    VAN HARTE GEFELICITEERD, EN WENS JULLIE NOG HEEL VEEL GELUK, GEZONDHEID EN LIEFDE TOE!!!!!
    Ik zal op jullie toasten, en de 20ste komen we jullie persoonlijk feliciteren.
    Geniet van deze speciale dag, het is een mijlpaal tegenwoordig.
    Liefs, Marianne, Hans, Steven en Ashleyxxx

• 23 April 2012 - 14:59

Henk En Corrie:

Hallo Sylphia en Ruud,
    Alvast van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijksjubileum!! Jullie kunnen er trots op zijn, menigeen haalt het niet (om diverse redenen). Geniet van de speciale dag.
    Groetjes van ons uit Nusnäs en Zevenaar.

• 23 April 2012 - 21:09

Ria En Ton:

Hallo Ruud en Sylphia,

Het is bij jullie nog vroeg in de middag. Hier gaan we bijna naar bed. Voor jullie nog één nachtje slapen en dan zijn jullie 25 jaar getrouwd. Een memorabele dag die jullie grotendeels in de trein beleven. Wij hopen dat het een mooie reis wordt en wij feliciteren jullie van harte met deze heugelijke dag.

Hartelijke groeten van

Ria en Ton

• 24 April 2012 - 07:44

Pierre:

lief bruidspaar,
    van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarige huwelijksdag!!!! drink een borrel voor vandaag en de volgende 25 jaar zou ik zo zeggen en alvast PROOST!!!! Dien de rekening maar bij me in smile!!!!!
    fijne dag lieve toffe super sociale mensen.

• 24 April 2012 - 09:01

Vera:

Hoi lieve buurtjes,
    van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, we wensen jullie nog vele jaren samen. als wij terug zijn uit frankrijk, ( begin juni) gaan wij dit met jullie nog even vieren!!!!!(we zijn druk bezig met het uitruimen van de keuken)
    jullie nog heel veel reisplezier, geniet van al het moois wat je tegen komt, dikke knuffel vera en wim.

• 24 April 2012 - 10:42

Guusje Tromp:

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Veel geluk en liefde, en we lezen de mooie verhalen met gepaste jaloezie.

Groetjes uit Beverwijk.