Dank! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sylphia en Ruud Kersten - WaarBenJij.nu Dank! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sylphia en Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

Dank!

Door: sylphiaenruud

Blijf op de hoogte en volg Sylphia en Ruud

25 April 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Allereerst hartelijk dank aan iederen die zo lief en zo aardig was om ons te feliciteren met onze 25e trouwdag.
Het is daardoor (en door andere ontwikkelingen, mnaar daarover later meer...) een onvergetelijke dag geworden.
Op de trein heb ik mijn vrouw op de van mij bekende wijze gevraagd of ze nog een tijdje verder met mij wil, of we een poging zullen wagen de 25 te verdubbelen. Ze heeft daarop heel lief ja gezegd. Dat geeft de burger moed!


  • 25 April 2012 - 21:01

    Peter H:

    'Op de van mij bekende wijze...' Dus de hele trein mocht meeluisteren Ruud?!

  • 26 April 2012 - 02:54

    Sylphia En Ruud Kersten:

    Ha, ha! Dat gebeurt alleen als ik boos ben. Ik heb het haar gevraagd zoals ik haar 25 jaar geleden ten huwelijk heb gevraagd: zonder omwegen, direct op de vrouw af. Sylphia moest grinneken toen ik vroeg: ,,Romantisch moment h`e.''


  • 27 April 2012 - 16:42

    Dries En Wilma:

    Oeps alsnog gefeliciteerd.

  • 29 April 2012 - 16:02

    Pierre:

    Helemaal SUPER dat jullie minimaal 25 jaar bijtekenen!!!!!!!!!!! Time flies en ga ik nog failliet aan de drankrekening hahahahahahaha (zo nodig neem ik wel een krantenwijk ;-) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Goin' places in the USA

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2012

Gelukkig hebben we de foto's nog

05 Mei 2012

Ruines

03 Mei 2012

Bloei!

02 Mei 2012

W-day

01 Mei 2012

Een spraakwaterval
Sylphia en Ruud

Van 5 april tot 6 mei zijn wij op huwelijksreis. Op 24 april vieren wij onze 25e trouwdag! De reis voert ons naar New York, Washington DC, Niagara Falls, Chicago, Omaha, Denver, Salt Lake City, San Francisco, Page en Tuba City.

Actief sinds 25 Maart 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 19620

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Indianenverhalen

05 April 2012 - 06 Mei 2012

Goin' places in the USA

Landen bezocht: